Společnost Element Logic v nové dánské prodejně společnosti thansen, dodávající náhradní díly a vybavení pro automobily, nainstalovala vůbec první AutoStore Pick-up Port na světě. Ten zákazníkům poskytne plně automatické doručování. Díky řešení AutoStore, které se skládá ze 14 robotů a více než 18 tisíc binů, budou mít zákazníci v možnost získat svou objednávku prakticky okamžitě. Navíc dojde k výraznému zefektivnění skladovacích prostor.

Čekání ve frontách a omezená otevírací doba limitují pohodlí a efektivitu nakupování. S novým systémem Pick-up Port od společnosti Element Logic lze zákazníkům zajistit maximální flexibilitu. Díky inovativnímu řešení si mohou klienti v kodaňské prodejně společnosti thansen, která dodává náhradní díly a vybavení pro automobily a jiná vozidla či vybavení pro kempování v Dánsku, Švédsku, Norsku a Německu, vyzvednout své objednávky prakticky okamžitě. Požadavky na dodací lhůty a větší míru flexibility dnes rostou a nová technologická řešení jako právě Pick-up Port jsou klíčem k uspokojení požadavků spotřebitelů. Zákazníci si mohou produkty objednat online a vyzvednout je téměř ihned po dokončení objednávky přímo na prodejně – a to kdykoli během dne,“ říká Nikolaj Bjørn Eriksen, generální ředitel společnosti Element Logic Denmark.

Maximální úspora času i prostoru

Ve skladu nové prodejny thansen se nyní nachází více než 32 tisíc z celkových 200 tisíc kusů zboží. „Zákazníci tak mají přístup k daleko širšímu sortimentu zboží přímo na prodejně a nemusí čekat, než bude zboží přepraveno z centrálního skladu. V průběhu tohoto roku plánuje společnost thansen zavést podobné systémy v dalších 10 obchodech,“ říká zakladatel a generální ředitel společnosti thansen Bent Jensen. Nová prodejna thansen nedaleko Kodaně byla otevřena 2. února 2024.

Řešení AutoStore se v novém obchodě thansen skládá ze 14 robotů a více než 18 000 binů. Společnost využívá AutoStore od společnosti Element Logic také v centrálním skladu v Middelfartu, kde zboží spravuje 100 robotů.